الو سینک
تماس الوسینک

ساعت کار 9صبح تا 18

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نکات مهم در تصمیم گیری خرید سینک گرانیتی با کیفیت :

1- معمولا سینکهای متفرقه یا بی کیفیت به دلیل استفاده از مواد ارزان قیمت میزان براقیت بالایی دارند,پس اولین نکته اینست که سینکهای گرانیتی با کیفیت مات می باشند و یا میزان براقیت متوسطی دارند.

2- با دست کشیدن بر روی صفحه سینکهای گرانیتی با کیفیت و لمس کردن آن با یه احساس لمس سنگ که کلی با اینرسی می توان انرا لمس کرد داشته باشید.

3- سعی نمایید که از برندهای مطرح و کارخانه های معتبر این محصول را خریداری نمایید تا نسبت به کیفیت و ضخامت آن مطمئن باشید .

(شرکتهای معتبر سینک گرانیتی مثل :آونکس -گرانیکو -فونیکس)

4- در فرایند خرید سینک گرانیتی بردبار باشید و فقط به شاخص قیمت توجه نکنید .

5- نسبت به ضمانت نامه ها – گارانتی – وارانتی آن مطمئن و مطلع باشید .

برای شناسایی سینک ظرفشویی گرانیتی با کیفیت، می توانید به موارد زیر توجه کنید:

1- نوع گرانیت: سینک های گرانیتی از گرانیت های مختلفی ساخته می شوند. گرانیت های با کیفیت بیشتری مانند گرانیت های سفید کرارا و گرانیت های سیاه آبسولوت با کیفیت بالاتری همراه هستند.

2- ضخامت: سینک های گرانیتی با ضخامت بیشتر، مقاومت بیشتری نسبت به شکستن و خراشیده شدن دارند. بنابراین سینک هایی با ضخامت بالاتر را انتخاب کنید.

3- پوشش: برخی از سینک های گرانیتی با پوششی از نانو تکنولوژی پوشیده شده اند که مقاومت بیشتری در برابر لکه ها و خط و خش ها دارد.

4- طراحی: سینک های گرانیتی با طراحی مناسب، کاربردی تر و زیباتر هستند. بنابراین به طرح و شکل سینک نیز توجه کنید.

5- قیمت: سینک های گرانیتی با کیفیت بالا، قیمت بالایی دارند. بنابراین اگر قیمت بسیار پایینی دارند، احتمالا کیفیت آن ها پایین خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

الو سینک بفرمایید